مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 14:502020-02-29ورزشي

نیمه نهایی لیگ فوتسال| شکست خانگی گیتی پسند کار را به بازی سوم کشاند


در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند اصفهان میزبان سن ایچ ساوه بود و شکست خورد تا بازی سوم مشخص کننده فینالیست باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال تیم های گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه از ساعت 16 و به میزبانی گیتی پسند در سالن بدون تماشاگر پیروزی به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان حمید بی غم در بازی رفت با نتیجه 7 بر 4 به پیروزی رسیدند؛ گیتی پسند در مرحله قبلی به راحتی موفق به شکست دادن سوهان محمدسیما قم در 2 بازی رفت و برگشت شد، سن ایچ ساوه اما به سختی از سد فرش آرا مشهد گذشت و به مرحله نیمه نهایی رسید.

البته با انصراف رسمی باشگاه سن ایچ ساوه از دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال مقابل گیتی پسند اصفهان و اعلام سازمان لیگ فوتسال دیدار این دو تیم بصورت رسمی لغو شده بود اما سن ایچ تصمیم گرفت به اصفهان سفر کند و بازی خود را انجام دهد.

پیروزی خفیف گیتی پسند در نیمه اول بازی را بازیکنان گیتی پسند بهتر شروع کردند و با داشتن مالکیت توپ و زمین در همان دقایق ابتدایی توسط احمدعباسی به گل رسیدند؛ در ادامه سن ایچ ساوه برای جبران گل خورده جلو کشید و حتی یک بار ضربه بازیکنان سن ایچ به تیرک دروازه گیتی پسند برخورد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمه نهایی لیگ فوتسال| شکست خانگی گیتی پسند کار را به بازی سوم کشاند

نیمه نهایی لیگ فوتسال| شکست خانگی گیتی پسند کار را به بازی سوم کشاند